Snickarpartyt

låt tiden springa iväg!

Kategori: Allmänt

Mmmm Musköjordgubbar! :) Mormor och morfar kom förbi en sväng idag, lämnade lite glas och en tillhörande kanna som jag ska ta med upp till Borlänge.. Jag fick även en elvisp av dem :D jag som har pratat ett tag nu om att skaffa mig en elvisp eftersom det är en av de få saker som jag inte har men som behövs ibland! Det var rätt längesen jag såg mormor och morfar innan idag.. de har fullt upp med flytten och hela den svängen, kommer kännas konstigt när de inte bor i Sala längre, de har alltid funnits där så länge som jag kommer ihåg ^^
Nästa gång jag träffar dem blir väl i slutet av juli då vi åker ner till Västkusten :)
ÅÅÅH jag längtar så mycket efter den 10e augusti just nu! Lovisa och jag snackade lite om de imorse på msn och det stör mig att det fortfarande är flera veckor kvar dit :P men den som väntar på nåt gott ni vet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: