Snickarpartyt

Latmåndag

Kategori: Allmänt

Jag blir chockad! är klockan redan snart halv två?? jag har ju inte klätt på mig eller gjort någonting vettigt alls idag än! =/ katastrof.. eller får man ha såna dagar på sitt sommarlov? (A) vädret är ju ändock ganska trist..
Jag tänkte faktiskt fortsätta på mitt lata spår när jag ändå är på G..hehe jag tänkte ta en långdusch eller kanske till och med ett bad nu.. När jag ändå är i Möklinta så kanske man ska passa på att mysa ner sig lite i ett badkar :)
Jag har också väldigt stor lust att spela tv-spel! :O var det kvällen hos Sazzo som satte igång det begäret kanske ;) haha vem vet, blir i alla fall väldigt svårt då det är i Borlänge.. så happ! får leta om jag kanske har nåt gammalt dataspel eller nåt hemma :D midtown madness med ratt kanske ;) muaha... Nina har uppenbarligen inte växt upp än :D

Kommentarer

  • Johanna svarar säger:

    Gudars, Midtown Madness! Det väcker minnen, så himla roligt!

    2009-07-20 | 16:52:28
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Johanna svarar säger:

    Alltså att spelet är roligt, inte att det väcker minnen ;)

    2009-07-20 | 16:53:51
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha ja det är bra tidsfördriv :P

    2009-07-20 | 17:37:51
  • Elisa säger:

    Man ska inte växa upp :D

    2009-07-21 | 21:26:15
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Nä kanske inte, inte än :O :D

    2009-07-22 | 10:03:50

Kommentera inlägget här: