Snickarpartyt

Lördag

Kategori: Allmänt

Ännu en jobbig natt :O Ingen magsjuka denna gången som tur är.. men ett sjujädra åskoväder! =/ jag erkänner, jag är väldigt åskrädd när jag är ensam på kvällarna..
somnade framför tvn också tidigare under kvällen så jag var inte särskilt trött heller, vilket betydde att fanns ingen chans att jag skulle somna medan det åskade.! man höll ju på att få epiliepsi av alla blixtrar hehe.. men ja efter det gått över och jag vridit på mig sisådär 400 ggr så somnade jag  tillslut. men vaknade tidigt istället. Kunde inte somna om heller.
Men trots det har jag inte gjort nåt vettigt idag.. eller det beror väl på hur man ser det.. jag har suttit med marknadsföringen, känner redan nu att tentan kommer jag aldrig att klara! men de skiter jag i just nu.. den dagen den sorgen..
får se om det börjar regna snart lr inte (väldigt svart ute) om inte så ska jag ut och gå, har blivit väldigt mycket promenad de senaste dagarna.. har till och med blåsor på fötterna :O det har blivit många km, om inte till och med nån mil.. igår iaf ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: