Snickarpartyt

Nu åker jag bort!

Kategori: Allmänt

Klockan går galet snabbt :O ska till tåget om nån timme och jag har inte packat klart och måste typ ha en lyftkran för att ens få med mig väskan ^^ vet inte ens hur länge jag blir borta så det förenklar ju inte packningen heller ..

Sjukt kallt det var inatt! :O sov med två täcken och frös ändå! förstår inte hur det kan vara så i juli hehe.,. nu är det bara 2-3 veckor kvar till göteborg :D och jag vet att när jag kommer hem igen från Stockholm och Göteborg nu så är tiden här ^^ wiii jag längtar skapligt :D:D

Nej om man skulle ut och leta sig en redig man kanske! haha! som kan hjälpa mig med väskorna till tåget ;) yeah right..alla vet nog vem jag vill ha här :) (A)

Ni får väl ha det bra under veckan/veckorna :) nu drar jag ifrån Internet for a loong time ;)
busa inte för mkt och gör inget jag inte skulle ha gjort ;D

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: