Snickarpartyt

Tisdag

Kategori: Allmänt

Man blir snurrig av att blanda mycket engelska och svenska har jag märkt, jag blir det i alla fall.. skriver hela tiden konstiga ord som typ "personalitet" (personlighet) och "varaktivitet" (varaktig/hållbar) haha blandar lite för mycket tror jag.
Idag har jag inte gjort så mycket, lagt upp en plan på hur jag ska ta mig igenom marknadsföringsboken till tentan, har jag läst den kan man ju hoppas på att nåt fastnar åtminstone! :O
Skulle ut och handla, men mitt paraply gick ju sönder igår så räknade med att bli ganska blöt, det visade sig att jag faktiskt inte alls blev särskilt blöt förrän jag kom hem och öppnade min lokaflaska.. då blev jag blöt må jag säga! ^^

Snart slänger jag ut tvn också! blir galen när ljudet försvinner hela tiden och kanalerna funkar inte alltid.. och hur bra funkar internet? inte bra alls.. så jag får väl se hur jag spenderar resten av kvällen..

Herrå Harra!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Harra forever in our hearts

    2009-07-07 | 23:06:41
  • Nina säger:

    Haha ja minst sagt, jag kände där vid hällsjön att Harra skulle dyka upp (haha lägg märke till ordvitsen) igen i mitt liv.. ^^

    2009-07-07 | 23:44:12

Kommentera inlägget här: