Snickarpartyt

Carwash!

Kategori: Allmänt

Godkväll :)
Ställde klockan på 9 imorse så att jag skulle hinna upp och duscha, äta osv ifall det nu skulle vara sol så att jag kunde gå ut och sola ^^ såg dock att det var ganska mulet så jag sov en timme till, det är bra med sommarlov! hehe
Gick upp tillslut och gjorde allt de dära, kollade på tv ett tag tills solen kom fram och jag gick ut.. satt mest och snackade med pappi i den galna värmen, vi kom sen fram till att jag skulle få tjäna en liten slant om jag städade pappas bil invändigt och utvändigt, fattig som jag är och i behov av pengar till present tackade ja! så jag pallrade mig ner till garaget, hämtade alla tillbehör och bilen, var lite orolig för att jag inte skulle klara att få ut bilen ur de trånga garaget men båda backspeglarna fick vara kvar, där ser man! :P
Satte igång flitigt och höll på ett par timmar med att få bilen fin..skrubba skrubba skrubba..
När resultatet kändes bra packade jag ihop och körde ner bilen till garaget igen, än en gång med båda backspeglarna i behåll ;) :D Dock så såg jag väl inne i garaget där solen inte lös att resultatet faktiskt inte var så bra :S ganska flammigt på en del ställen.. fan! får väl åtgärda det imorgon om jag kommer ihåg det.. dåligt minne går i släkten ^^

Nu på kvällen har det inte hänt något speciellt, suttit och läst sisådär 100 bloggar tror jag :P bra tidsfördriv när man har lite tråkigt. Dörrklockan ringde för en stund sen, trodde det var Jonas... men nä det var John som sålde trisslotter för deras fotbollslag..ser fortfarande den killen som typ 10 år :O men vad kan han vara nu, över 15 tror jag i alla fall ..hehe
Fick sms av Johanna nyss med, bästa smset idag (förutom det humoristiska inslaget i Erikas sms imorse där det stod att hon fått en bok om hur man spelar munspel, när började hon försöka spela munspel? :O) Hur som helst, hon är på väg hem från Bästkusten och Götet.. kanske ska hitta på något med henne imorgon, vore järpkul! som mitt svar även blev ;)

Nej nu har jag ordbajsat på tok för mycket hörrni! :O det jag loggade in för att skriva var ju Grattis till Erika som fyller 20 idag! :D Så grattis Erika! :) hoppas du haft en underbar födelsedag

Nu ska jag leta upp min cykel och se hur fungerande den är, ev cykelresa till hällsjön är planerad med Melin imorgon.. Harekanin!

(Fick lust att ladda upp lite sköna bilder som jag hittade på datorn :D hehe)





Haha förlåt Johanna men ibland ..dina miner... finner inga ord!









Kommentarer

  • Johanna säger:

    Herregud, bilderna! Hahahaha, fina minnen det! Och jag finner inte eller några ord för mina miner :O

    2009-06-25 | 20:47:31
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: