Snickarpartyt

Hallåsan

Kategori: Allmänt

Sitter på altanen för en gångs skull med datorn, supervarmt är det! pappa kom just ut och sa att det var 32 nånting grader här.. ja okej jag kanske skulle ha valt en annan plats att sitta på kan man tycka ^^ hehe.. men men varför klaga
Idag kan jag väl inte skryta med att jag har vart alltför aktiv ^^ Har suttit ute en stund och svettats haha! fräschigt värre ;) men skapligt varmt var det i solen må jag säga..
Annars har väl tvn fått stå för underhållningen idag...
Om ett par dagar åker jag tillbaka upp till borlänge så jag passar på att njuta av fristaden här hemma :P

Alla dessa myggbett kommer ta död på mig snart! jag kommer att klia igenom huden när som helst! nackdel med landet


Utslagen hjälte söker skydd inomhus där det är svalt ^^

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag vet vad du ska göra för att bota svedan och kliningarna av myggbetten och knotten ;D Gå ut och lägg dig på gräset i bara bikini och låt dem äta upp dig, då blir du immun mot dem resten av året sen hahah ;D hahah jag skulle nog själv inte lyda mitt råd haha xD vet inte ens om det funkar xD haha Skönt att vara ute lite iaf :) hoppas du har det bra :)

    2009-06-28 | 19:57:03
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha Elisa vill du bli av med mig eller nåt? ;D äta upp mig, njaa jag kör hellre på oslagbara tea tree oil :D ja det är skönt :)

    2009-06-28 | 23:21:13

Kommentera inlägget här: