Snickarpartyt

Helgen

Kategori: Allmänt

Efter fredagen, som började mycket bra hemma hos Elisa med spel och grillat  men som kanske inte slutade på topp nere på stan med massa drama så hoppade jag på bussen mot Avesta där pappa farmor och farfar väntade på mig.
Handlade lite mat och sådär, sen åkte vi hem mot Möklinta... Blev inte mycket gjort den dagen kan jag säga.. efter mina knappt två timmars sömn så var det kanske inte jättekonstigt att jag slocknade i soffan hela tiden kanske..
Men var i alla fall upp och åt typ världens godaste mat :O och försökte hålla mig någolunda social åtminstone :)

Igår, söndag hände inte mycket då heller.. Ryckte upp mig och pluggade lite teori, satan vad dåligt det går att plugga när det är tråkigt =/ hm läskigt men kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde mer.. satt och kollade på tv med farmor och farfar..jaa .. så var det nog

Idag vaknade jag sent, hann inte mkt mer än att äta lunch och sätta på ansiktet innan vi åkte till Västerås för att skjutsa farmor och farfar till tågstation.. Efter det åkte pappa och jag till Sala för att göra lite ärenden, handlade lite mat, och några sockertoppsgranar :) som nu står planterade nedanför altanen, ser bra ut faktiskt :)

Imorgon blir det Borlänge igen, har lite ärenden där med.. sen får man väl se om man kan hitta på nåt innan man åker hem till möklinta igen för sommaren..Det betyder i alla fall att jag ska upp tidigt så jag säger godnatt nu..

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Lät som att helgen gick snabbt du.. :P När kommer du ner hit då? :)

    2009-06-10 | 13:22:12
  • Nina säger:

    Den gick som andra helger, hm jag kommer väl ner med pappa nu över midsommar.. annars vet jag inte, beror på trafikskolan och så

    2009-06-10 | 17:42:32

Kommentera inlägget här: