Snickarpartyt

Måndag

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Mitt huvud håller på att ta död på mig känns det som :O kan vara för att jag var uppe sent, jag vet inte..
Idag var det faktiskt uppehåll från allt regn! man höll på att blåsa bort men så länge som det inte regnar är jag glad, nog för att jag tycker regn är bland det mysigaste och ibland faktiskt härligaste som finns så tröttnar även jag på det.
När jag såg det imorse så bestämde jag mig för att skynda mig ut, gick minst en halvmil :) skönt att få röra på benen igen, har ätit på tok för mycket onyttigheter de senaste dagarna och det börjar kännas när man bara sitter inne i soffan..Tar nog samma vända imorgon för att komma igång igen :)

De senaste dagarna har jag tittat på för mycket tv, fel tvprogram! bara serier med de vackra framgångsrika folket.. När man sedan går förbi spegeln så känner man sig ganska malplacerad.. ^^ Stora frågor dyker upp och jag börjar direkt tänka på min framtid, den som alltid ger mig ångest.. tänk om jag inte blir nånting :S tänk om jag hamnar ensam någonstans och vantrivs.. =/ det är så mycket jag vill göra med mitt liv just nu! jag vill jobba utomlands och verkligen satsa men nej Nina är för feg, sånt vågar jag mig inte på.. Inte just nu i alla fall...

Såg igår kväll/natt att sommarkursen börjar idag, var helt säker på att det var efter midsommar :O så nu är jag försenad med att hinna få boken innan vi åker till västkusten..Bra jobbat Nina! Nu missar jag första inlämningen

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Idag var det ju riktigt fint väder :O Sol iaf :D hehehe Var också ute på en riktigt lång tur idag, skönt som tusan :D hehe Det ska nog lösa sig det där med sommarkursen, för oss båda får jag hoppas :) Lycka till med det iaf ;D och du får njuta av västkusten ;D

    2009-06-16 | 15:51:08
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja eller hur :) alla kommer ut som små mullvadar ur sina hus :P lr heter det mullvader? =/ ^^ ja jag läste igenom uppgiften och har kollat på föreläsningarna.. så det ska nog gå att lösa ändå :) tack så mycket!

    2009-06-16 | 17:13:03

Kommentera inlägget här: