Snickarpartyt

Öva öva öva

Kategori: Allmänt

Vilken dag! projektet börjar verkligen gå mig på nerverna! allt känns halvfärdigt och ingen kommer överens om hur saker och ting ska vara... Men nu lägger jag allt det åt sidan för ett tag, tänkte jag säga.. jag har fortfarande hela kvällen kvar som är uppbokad av att förbereda presentationen, skriva manuskort och öva öva öva! men nu är det bara två dagar kvar tills allt det här är över och sommarlovet börjar! ^^
Känns dock trist när det finns så många som har studentvecka nu och får roa sig med bra mycket roligare saker än att öva in en presentation.. =/
 Känner redan nu att kvällen blir lång, har knappt hunnit halvvägs så jag behöver gå och handla nåt gott, jag vill ha nån god frukt eller nåt :O .. det får nog bli så! oavsett så får jag en paus och kan släppa pennan ett tag :)

Och se där, solen är framme!  :D

Harekanin

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Presentationen kommer bli grym ;D hehehe jag tror faktsikt det ja, man får tro det bästa så får man se sen hur det blir ;)

    2009-06-02 | 18:22:31
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Men ni har iallafall en klar annonsbild, alltid något! :)

    2009-06-02 | 20:04:06
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: