Snickarpartyt

Shopping i Avesta

Kategori: Allmänt

Idag bestämde pappa och jag oss för att ta en paus ifrån solen och åka in till Avesta, har som mål att hitta en födelsedagspresent till Erika samt ett par sommarskor..
Vem träffade vi inne på plushuset om inte Erika :O hehe det var lite skojsigt :) Vi träffade henne utanför Vero Moda, inne på Coop och på skokanonen ;D dom förföljde oss! :O
Hur som helst, tyvärr hittade jag ingen present, så får ta det nästa vecka i Borlänge istället.. =/ Däremot så hittade jag två par skor  :) Och två sommarklänningar..hälften var på rea, it's great! ;) Det kändes som en bra investering, har typ inga sommarkläder alls! :O plus att det lyfter alltid humöret ^^
Hittade ett par dörrmattor som passade sig bra i huset också och lite annat smått och gott..
Nu ska jag snart käka lite mat, Johanna kommer väl över och skulle hämta sina grejer sen.. efter det funderar jag på att ta mig ut på en cykelsväng om inte myggorna är alltför otrevliga :)

Hare kanin!
 Lätt och luftig Ljusrosa klänning med knappar bak, 199 kr på Vero Moda, perfekt nu i värmen :)

Klänning, 150 kr på Vero Moda

"Slit och släng skor" för 50 kr på Skokanonen :)
 Sandaler, 250 kr på skokanonen (Vita skor är tufft och sticker ut lite ur mängden :) )

Pappa är faktiskt ett bra smakråd ibland :O mycket bra saker sa han idag :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Finfina saker :)

    2009-06-28 | 11:01:06
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Elisa säger:

    jättefina inköp :D

    2009-06-28 | 19:50:21
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Jennie säger:

    :O Jag har kollat på PRECIS likadana skor som dom sista vita! :O hehe.. syskon eller? :P

    2009-06-29 | 11:23:58
  • Nina säger:

    så vi ska gå runt med likadana skor? :O

    2009-06-29 | 23:46:03

Kommentera inlägget här: