Snickarpartyt

Tisdag

Kategori: Allmänt

Inatt har jag då inte sovit bra! :O jävla myggor som vill bitas! massa myggbett har jag fått och vaknade hela tiden av dess surrande...
Gick upp ungefär normaltid, packade väskan för att sen gå ut och sola en stund, vet inte vad det var med solen.. satt inte ute länge alls..har solat mer tidigare i veckan.. inget händer men idag ska jag bränna mig :O surt sa pojken med filmjölk i munnen ^^
Gick in, duschade och fixade iordning mig för att sen åka mot Avesta. Pappa gjorde lite ärenden och så käka vi glass innan bussen till Borlänge gick :)
Kom fram till Borlänge lite innan 5, skyndade hem och käkade mat, för efter en stund kom Timmie hit och hälsade på.
Vi satt och snackade och tittade lite på dumburken.
När han gått hem sen så gick jag och handlade frukost men när jag kom till affären kände jag mig inte sugen på nåt så det blev inte så mycket inhandlat ^^
Under kvällen nu har jag istorsett bara tittat på tv och tagit det lugnt.. ska upp tidigt imorgon för jag har körlektion så nu tänkte jag krypa ner i sängen. Skönt att sova utan myggor inatt! :D Wiii

Harekanin! Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: