Snickarpartyt

Nina=självisk?

Kategori: Allmänt

Folk, undra hur världen skulle se ut om det bara fanns ett typ av folk, en och samma personlighet.. Man borde ju gå ihop bättre då? Eller är det så att motsatser drar sig till varandra, även när det gäller vardagligt umgänge? Jag vet inte..Som vanligt när humöret sviktar så börjar man tänka.. Jag är nog en självisk person för vissa människor just nu hyser jag hemskt starkt dåliga känslor för! för vad? När det väl kommer till kritan är vi alla likadana ändå, vi väljer alltid oss själva framför andra i situationer, det ska nog kanske vara så också.. Jag känner mig så fruktansvärt utanför just nu, man blir hela tiden dygnet runt påmind om peace & Love och hur jävla bra allt är, förlåt Nina du har faktiskt inga pengar, du har prioriterat dom på annat än sprit och fest, du är nu längre inte välkommen i vårat sällskap! Och när vi tittar närmre på dig är du faktiskt ganska blek också, sitter du bara inne vid datorn eller? HÖHÖ
Och vissa som medvetet hör av sig vid de tidpunkter då man vet att det är stan som gäller. Jag vill inte mer, det handlar inte om festivalen, det handlar inte om solbrännan heller.. jag vet inte vad det handlar om längre, det känns som ett virus som bryter ner mig inifrån och ut, all press och allt som går fel när man för en gångs skull anstränger sig.
Jag tycker inte synd om mig själv, jag står för mina beslut..Nina är helt enkelt bara en självisk människa som mår dåligt över patetiska saker...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: