Snickarpartyt

Mjao

Kategori: Allmänt

Tjopp Tjopp!
Nu har jag kommit hem till Möklinta igen, redan på tåget in till Borlänge igår morse märktes festivalfolket..det är verkligen en viss typ av människor som går på festivaler, det syns på dem.. aja, körde bil, blev sur.. åkte hem och såg att de skulle komma in och titta ventilationen eller vad det var nästa vecka.. typiskt! fick röja undan och städa så att det ser någolunda bra ut.. :P Eftersom jag inte kommer upp till Borlänge innan dess...

Guud så varmt det är! äntligen sommar! :)
Energin tog slut direkt när jag gick ett par rundor fram och tillbaka till centrum i värmen, värst var den senaste med all packning, usch! aldrig igen :O såklart hade jag inte skrivit klart inlämningsuppgiften heller så måste släpa dator och boken med.. men men
ont i höften fick jag på köpet så nu haltar jag som en gammal gumma :P

Ikväll har jag lekt med Jonas en stund, vette tusan när jag såg han sist, det var i alla fall galet längesen, tyvärr fick jag stryk i kubb :O men alla vet ju att jag lät honom vinna ^^

Jag bestämde mig för några dagar sen, om det var innan midsommar kanske.. att jag ska gå vidare och sluta älta det som varit.. jag tror jag har kommit igenom ett par faser hehe :) Dvs, jag har faktiskt förstått att det inte kan fortsätta som det har gjort, och jag har bölat massor för att jag intalar mig själv att allt var så bra och att jag aldrig kommer leva med han igen.. och nu har jag nästan kommit igenom det också..(hoppas jag, det har en förmåga att komma tillbaka) nu intalar jag mig själv att jag förtjänar bättre istället ^^ Är jag inne på rätt spår eller ska jag bara helt enkelt ge upp?



haha :D


Kommentarer

  • Storasyster säger:

    Du förtjänar det bästa och inget annat! Stå på dig, det blir bättre o bättre. :)

    2009-06-24 | 11:40:08
  • Elisa säger:

    du är inne på rätt spår när du mår bra ;) hehe

    2009-06-24 | 17:38:24
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: