Snickarpartyt

:D äntligen!

Kategori: Allmänt

Vilken över lag bra dag :) i skolan så kom vi framåt med projektet, lite stolt över Elisas och mitt mästerverk ;D grymt! så imorgon äre studion som gäller :D ska bli spännande, och lite pinsamt ^^

Sen när jag kom hem då, då drog jag och handlade in ingredienser för att sen sno ihop en tårta :) funkade inte som jag ville med mixern så jag fick vispa grädde för hand, bra Nina! :D haha
Tårtan blev iaf fin och mums :) Ade var hit och smaka på den .. Han hjälpte mig bland annat även med att börja montera mitt nyinköpta (fått det) bord som pappa och jag shoppa in tidigare i eftermiddags , känns så gött! äntligen är man närmre ett riktigt hem, ett matbord har vart min dröm sen jag flyttade in :O trodde inte att det gick att ha ett i min lilla lägenhet men det passade bättre än vad jag trodde så det blev perfa! :D stor skillnad!

Så vad händer nu då? jaa hörrni jag ska ladda inför den stora dagen imorgon ;) duscha och sen krypa ner i sängen o titta lite på tv.. på programmet imorgon står inte mkt mer än att födelsedagsluncha med pappi och sen studio på eftermiddagen, men det känns som att det blir en bra födelsedag :) får se imorgon kväll om jag säger detsamma då hehe ;)

Happy godnatt!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag är också superstolt du ;D hihi (A) Haha ska bli riktigt kul att spela in idag, men som sagt pinsamt meed (A) hihi Men vi klarar det bra ;D Hoppas det blir grymt ;D hehe Du den där tårtan blev nog grym tror jag ;D hehehe Åh nice att bordet funkade hehe =D Och duuu Grattis på födelsedagen, hoppas den blir super med god mat ;D hihi Ha det bäst :D

    2009-05-19 | 13:44:13
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: