Snickarpartyt

Födelsedag!

Kategori: Allmänt

Idag fyller man 19 hela år :)
Sitter nu och försöker bli trött nog för att sova, kom hem ganska sent ikväll tack vare att vi spelade in i studion (var där 16-22) en hel del tekniska problem förekom, tur att duktigt folk var på plats :) men då hann vi fila fram en bra melodi och synka ihop oss lite hehe :) Jonas var där och hjälpte oss med att kompa på gitarr, slutade med att han fick vara med på sången för att det lät så bra ^^ Så till slut fick vi då spela in,  pinsamt dock att sjunga själv när typ 7 pers satt på andra sidan och lyssnade!
Men ingen tråkig dötid där inte, det var faktiskt riktigt kul! :D Nu ska det läggas på ljud och lite sånt där som inte jag som är okunnig kan, det överlåter vi till proffsen ;)

Så ja dagen har gått fort, även om jag inte har gjort så mycket.. var till Forssa med pappi och firade med lite lunch, mums var det :)
Vart en bra födelsedag må jag säga :) tack alla ni som grattat! :D 

Nu ska jag förflytta mig till sängen, vila mina fötter hehe som fått lite skavsår efter promenaden ner till stan från skolan ^^ mina rosa skor matchades med rött blod, vackert! ;) not :D

Godnatt allihopa :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Det var jättekul :D tur du fått en bra födelsedag ;D grattis i efterskott ;D

    2009-05-20 | 17:54:59
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Rött och rosa är ju en för himla fin kombination, det är ju bara att minnas dina fina "prasselbyxor" som du hade i mellanstadiet! Eller var det så illa så att du hade dem i högstadiet?

    2009-05-20 | 17:56:05
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Jennie säger:

    jag vill ha en kopia på er låt sedan. :)

    2009-05-20 | 17:58:34
  • Anonym säger:

    Haha Johanna undra om inte de var i högstadiet till och med :O

    2009-05-20 | 18:20:27
  • Johanna säger:

    Åh no! Jag kan knappt tro att det är sant!

    2009-05-20 | 18:57:06
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: