Snickarpartyt

Goderafton!

Kategori: Allmänt

Ja okej jag kommer faktiskt inte ihåg hur en enda låt går ifrån schlagersvängen, men det var ju kul att norden fick komma upp i täten igen :)

Kommit hem från Sala igen nu, rund och trind som alltid när man kommer ifrån mormor ;) har fått min efterlängtade tårta som jag har tjatat om ett halvår typ :D
Fått massa saker med :) både presenter och sånt som mormor och morfar inte vill ha med sig nu när de flyttar i sommar. Har hittat ett bord med som jag vill ha, så imorgon ska pappa och jag förmodligen beställa det :) om det går..
Ja annars har helgen vart lugn, har mest setat och vart social med mormor, morfar och mamma...I går så firades det som sagt med tårta och presenter, god mat och ett par flaskor vin ^^ idag satt vi länge ute i parken i det superhärliga vädret! morfar bjöd på glass ;D

Imorgon blir det nog stress, ska först ta mig upp till borlänge, röja det jag kan på morgonen så att det förhoppningsvis ser bra ut, sen blir det att åka till skolan och få ordning på en del. Hoppas jag kommer hem igen i tid för på eftermiddagen ska jag som sagt med pappa och sen försöka slänga ihop en tårta :) besök förhoppningsvis!
Jag firar min stora dag i flera steg ;) hehe.. så blir det när alla inte kan jämt och när man inte kan ha med alla på en gång..

Min sladd till telefonen är borta, vette tusan vart den är! :O blir helt galen! så det är därför jag inte lägger upp nå bilder, för jag kan inte föra över dom från telefonen helt enkelt till datorn^^

Nu ska jag slänga mig in i duschen, packa och greja innan jag kryper till kojs :) nattinatt

Kommentarer

  • Elisa säger:

    hihih skönt du fick tårta till slut då :D låter som en väldigt mysig helg :D hehehe ja på tisdag kan det inte undvikas då blir du 19 ;D heheh vi kanske ska spela in en happy irthday låt medan vi ändå är i farten i studion ;D hahaha, jag tror vi kör på det ;D

    2009-05-17 | 23:43:30
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    JAA :D vilken bra idé, det får ni göra ;) :D hihi.. asgrymt!

    2009-05-17 | 23:51:27

Kommentera inlägget här: