Snickarpartyt

Rehab

Kategori: Allmänt

Jag får en liten weekendresa i helgen känns det som ;) hehe.. nä men sitter hemma ute i skogen och inte har jag någon telefon, märker verkligen nu hur beroende jag är av den :O inte bra! så jag får se det som lite rehab ;) bara ta det lugnt och glömma tekniken för ett par dar :P

Idag har jag hur som helst inte hunnit med så mycket, suttit på riskettan i 3½ timme och lyssnat på självklara saker, man ska inte köra trött eller alkoholpåverkad :O nähä!? ;) där flög 500 kr bort och jag är jättearg för att trafikskolan tjänar så mycket pengar på oss stackars människor som försöker ta körkort ^^

Sen direkt efteråt stod taxi-möklinta (pappa) som på beställning utanför och hämtade upp mig, tack för det! då slapp jag bli blöt av allt regn iaf :D så då bar det av hemåt, känns ganska skönt och visst har man ändå saknat de lite :) de gamla självklara fredagsmyset i soffan med familj och katt. Försökte klippa tovor på Honey men hon bet mig och blev arg.. då vet man att allt är som vanligt ändå ;) lilla bejbi :D

Nu ska jag dricka min julmust och mysa vidare ;)

"Se upp för dårarna, dårarna stängs!" 


                                         

Kommentarer

  • Jennie säger:

    jag saknar fredagarna hemma.. :(

    2009-05-09 | 10:21:36
  • Elisa säger:

    Det kan vara bra med lite rehab hahah ;D Nej men det lät mysigt det där :D fredagsmys är alltid bra ;D

    2009-05-09 | 16:26:56
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: