Snickarpartyt

Som äppelpaj med vaniljsås

Kategori: Allmänt

Måste börja med att säga att jag hade en ganska sjuk dröm i natt! ^^ jag drömde att jag var med släkt och vänner i kungsbacka och skulle gå en kurs för 1600 kr, det var en makeup-kurs. Det roliga var att jag var lite så där lagomt full haha! och bestämde mig för att lansera en stor trend, dvs. Måla läpparna i starka färger, helst blått eller gult och matcha tänderna! i samma färg,.. jaa hörrni, tror ni att det kan bli en stor trend lr? ;)

Sen helt plötsligt var jag i Borlänge och hade blivit bjuden på rockkonsert av mina nya grannar...Jag tog med mig Jennie så vi satt där och hade de väldans kul och blev jagade av killar.. hahahaha :D

Fick sms, tillbaka till verkligheten, "Vakna" stod det i det.. ja okej klockan var efter 9 så det kanske var dags :) så nu annars på morgonen har jag bara ätit typ världens största frukost (smoothie, pannkakor och te) och bråkat med Internet. Det vill sig inte, men det är ju ingen nyhet kanske ^^

Om en halvtimme hade jag tänkt ta bussen till centrum vidare mot Falun sen då, Ella, Elisa och jag ska filma och intervjua lite folk idag om IBF-Falun, så sök upp oss i stan ni som är i Falun ;) hehe
Det är tråkigt för vädret är kasst! men åter igen, det är väl ingen nyhet.. Borlänge trots allt...Men spelar man lite bra musik så försvinner snart molnen har jag bestämt ;)

Vad händer ikväll då? Jo det kan jag nog svara på rätt enkelt, INGENTING! det händer aldrig saker nu för tiden :(

Harekanin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: