Snickarpartyt

Barnvagnarnas Mecka

Kategori: Allmänt

Det är konstigt, tänk att det kan kännas bra ändå att komma tillbaka till den där smutsiga betongstaden som man normalt stör sig på. Tänk att Borlänge faktiskt kan kännas lite som hemma :)

Efter att valborg passerat, som btw vart lyckad ändå :) så åkte jag till mamma, under fredag förmiddag satt jag ute och mös en stund i värmen, somnade tyvärr så ännu en gång har jag lyckats få till hemskaste solbrännan! =/ tur att jag har hela sommaren på mig att jämna ut den hehe :P

I lördags så var mamma, Per och jag till skansen lr ska man säga barnvagnarnas mecka ^^ vi kollade på de söta djuren, käkade och allmänt strosade runt i det fina vädret :) Stockholm är fint och jag gillar staden mer och mer faktiskt, även fast man vart där väldigt mycket så har jag inte riktigt ändå känt mig lockad av staden men det kanske håller på att vända, who knows...
Synd var det i alla fall om Per som är galet allergisk mot all pollen..
Så när vi kom hem sen var det bara att börja med mat för att sen bänka sig framför tvn..
Idag söndag har jag inte gjort nå mycket alls, tagit de lugnt och åkt tåg ^^ hehe.. hemma i borlänge nu har jag inte gjort mer än att uppdatera mig på nätet lite ;)
Sovit har jag i alla fall gjort mkt i helgen kan jag lova! så himla skönt och äntligen är man utvilad igen, har vart dåligt med sömn senaste veckan.

Riktigt så mycket mer har jag att säga just nu, ska packa upp mina grejor och göra mig iordning för sängen...skola imorgon igen och vi håller på till 5 :O mamma mia! usch säger jag bara ;D

(bilderna vill inte laddas upp nu så de får bli imorgon)

Godnatt på er alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: