Snickarpartyt

Det rullar

Kategori: Allmänt

Det rullar framåt! vi fick tag på en hel del människor till marknadsundersökningen idag ändå :) var lite folktomt i början så vi drog upp till lugnetgymnasiet, de var bra för där var det händelserikt ;) ne men först och främst, jämfört med ksk.. wow! så mycket trevligare! sen hittade vi lite kids ;) haha som vi fick intervjua, riktiga charmknuttar :D dock blev jag lite depp när en av killarna faktiskt var äldre än mig ^^ jag trodde man var stor när man gick på högskola (A) men man ska väl vara glad för att man är ung ;) de ställde upp på att bli filmade och jag lovar att Elisa sitter hemma och tittar på filmen om och om igen ;) hon som har kameran hemma hos sig..

Sen hittade vi några som faktiskt spelade i IBF, great! och vi fick en tjejs nummer så hela modellgrejen löser sig förhoppningsvis med, inkl kläder  :)

Vi drog ner på stan igen där mer folk kommit fram ur sina gömmor och fortsatte med våra intervjuer, tog en snabb vända på kupolen med men där var det riktigt dött så vi åkte hem istället ^^

Fick veta imorse med att tack vare Elisas kompis så kan vi få studiotid på tisdag eftermiddag för att spela in våran låt, professionell hjälp, hur bra är inte det!? :D

Nu måste jag packa för imorgon efter skolan åker jag hem igen.. blir sala i helgen där jag ska fira med mormor morfar och mamma. lär bli skumt utan Jennie :O har vi firat där ensamma förut?

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Förlåt att jag inte är med denna gången.. :( Kommer den 28:e så får fira extra mycket då. ;) Då ska du få en riktigt fin cykellampa.



    Kul dröm du hade förresten! :) Skrattade när jag läste den.

    2009-05-14 | 21:34:04
  • Anonym säger:

    hehe ja då blire partaj med cykellampa ;) :P hahah ja den var ganska kul faktiskt hehe

    2009-05-14 | 21:50:12
  • Elisa säger:

    hahah allt i projektet kommer lösa sig :) hoppas du haft en trevlig helg =)

    2009-05-17 | 21:26:21
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: