Snickarpartyt

Väder

Kategori: Allmänt

Vilken varierande dag hehe.. kom upp lite för sent ur sängen imorse.. gick upp och satte mig för att plugga lite teori, blev jag smartare av det.. ? Nej ^^ haha..
Sen på eftermiddagen gick jag till forssa för att umgås med Ade.. vi satt och pratade, han lagade mat och sen var vi ute och gick när solen till slut bestämde sig för att visa sig :D

Btw, jag har kommit på att jag är ganska fascinerad över hur lokalt vädret kan vara i samma stad, som igår...fick sms av Jocke och Ade (de bor ungefär i samma del av Borlänge) ganska tätt där de skriver att det är världens hagelväder :O som till och med skrämmer och som satte igång en bils larm.. Jag tittade ut och vad vare för väder? jo SOL! :P strax efter mulnade det på och det började regna, ytterst lite hagel fick vi här på andra sidan stan.. Däremot fick vi ganska rejäl åska som tydligen de andra inte hört hemma hos sig, de skiljer bara några kilometer liksom :O så jaa.. vädret kan vara bra skumt ibland.. ^^

Och nu när telefonen inte funkar så är jag lite förvirrad, ska upp ganska tidigt imorgon för att köra men ska jag till skolan efter det? :O ska vi träffas i gruppen? vet ingenting och de är skapligt förvirrande nu när det börjar bli sent, ingen inne på msn och när jag inte kan höra av mig! ^^ Får se hur det löser sig, ska läsa nu va Klein lagt ut på fronter.. sen blire sängen för mig

Nattinatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: