Snickarpartyt

Dubbelt med sällskap

Kategori: Allmänt

Sitter här i sängen igen, skapligt trött är jag^^ men lätt värt :)
Igår åkte vi som sagt in till Falun för fokusgruppsgrejen.. det gick bra antar jag, verkade som de fick de svar som behövdes till uppgifterna :)
Efteråt gick jag och Elisa till bankomaten, hon hämtade ut lite euro till resan..
Vid bussen mötte vi upp Mathias, han följde med mig hem och vi mötte även upp Timmie ..De skulle såklart till Rätt Pris och köpa cola ^^ sen drog vi hemåt och tittade på film.. Paranormal activity först, creepy..och jag som ska sova själv inatt :O Men till skillnad mot killarna som redan sett filmen till och med vågade jag ha fötterna på golvet genom hela ;) haha..
Vi började även titta på knowing men det blev att vi gick till Statoil istället, klockan hade passerat midnatt så pengarna hade landat på kontot.. De handlade lite smått och gott sen gick vi tillbaka hem igen..småflumma lite tills Timmie cyklade hem..mitt i natten stackarn..Mathias sov kvar hos mig och det blev att sova lite sent, 05.40 tittade jag på klockan sista gången så nån gång efter det.. ^^



Efter några timmars sömn väckte Mathias mig för en gångs skull, typ vid 11 imorse så fick han liv i mig..^^
Låg kvar i sängen ett tag sen gick jag upp gjorde iordning mig lite snabbt.. vi drog till kupolen, skulle träffa Timmie där efter han slutat skolan..Inte mkt vettigt som blir gjort på kupolen som vanligt..Det är Mathias födelsedag idag förresten så stort grattis till honom! :) <3 20 bast :O
Tyvärr strula det med hans pengar och jag har inte någon present så det kanske förstörde en smula för han =/
Men iaf, tillslut hade Timmie slutat och de käkades på McDonalds.. Gick runt lite efter och tittade på lite grejer innan de åkte till Falun..Jag bestämde mig för att vara duktig och faktiskt gå hem .. med tanke på det irriterande regnet så kände jag mig lite duktig :D 
Så ja, det är så jag har hamnat här igen.. tittat ett tag på tv osv.. vad kvällen bjuder på har jag ingen aning om.. inget speciellt skulle jag tro.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: