Snickarpartyt

Fars dag och helgen

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Återigen hemma i Borlänge, vill inte.. vill hellre vara i Falun med älskling..Idag är det fars dag och allt, nyss ringt och pratat med fadern min :) kan tyvärr inte träffa han men ni som kan ska allt ta och göra det ni kan för era pappor idag, okej? :O :P

Helgen har varit intressant på en del punkter, haha.. nä men åkte som sagt in i fredags med Elisa, satt och väntade med henne tills Edvin kom.. Sen gick jag hem till Johan som satt hemma hos hans mamma, kom dit lite folk, ursäkta men jag och namn går bara inte ihop! Det dracks lite och allmänt umgicks ^^ Ville hitta fest men det var grymt dåligt med det så det bestämdes för att gå till etage istället, inte favoritställe nr1 men jag klagar inte :) Gled mest runt därinne, snacka.. drog med mathias dit så två kända ansikten iaf :D hehe.. :) najs
och eftersom jag suttit ner hela kvällen så sög det till i skallen på mig rätt hårt när jag väl kom ut, Oops..
Dagen efter vaknade jag iaf med ångest över natten då lite saker inte riktigt blev som de var tänkt, jag tar på mig skulden dock..

Mathias och jag bestämde iaf att ta oss ner på stan för att köpa cola..johan orkade inte följa med så valde sängen istället ^^
vi satt och snackade och gick runt stan ett par timmar.. Skapligt längesen jag träffade Mathias så.. som vi brukade göra förut liksom.. :)
När han skulle hem igen så gick jag tillbaka hem till älskling som låg i sängen och myste :) och ja, resten av dagen i allmänhet gick åt till att åka ett par vändor till Borlänge och mysa framför film, och ta igen från fredagen ;D heheh.. Tyckte iaf det var mys :) <3

Somnade sent även inatt så idag har jag bara sovit och stressat iväg hem till Borlänge eftersom Johan skulle ut på annat..

Ja hörrni det var lite om min helg, nu får jag snart panik över hur det ser ut härinne! Nu blir det att städa innan alla tvprogram börjar, det är ju söndag ni vet :O Herrå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: