Snickarpartyt

Högskolan Dalarna

Kategori: Allmänt

Jag blir så trött! Hur länge har jag gått på skolan nu, 1½ år eller nåt? halva tiden ungefär men det är först nu jag faktiskt lägger märke till hur dålig informationen är.. det finns ingenting som heter kommunikation mellan lärare och elev.. rättningar försenade, ingen struktur.. får inge svar på sina frågor för mail skickar dom typ en månad efter det behövs.. Hur ska jag veta idag vilken grupp jag tillhör när jag inte fått svar på mina frågor? Jag lär väl ta mig dit i eftermiddag antar jag.. Jag vet att man lär ta egna ansvar och bla bla bla.. men man gör ju det, man sköter precis ALLT själv.. för det finns ingen annan som gör det om man inte är omgiven av extremt flitiga elever..

 Låt inte bilderna lura er ^^

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Åkte du inte dit imorse iaf ?=) Jag blir så himla trött på dem jag med!! :(

    2009-11-27 | 12:04:18
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: