Snickarpartyt

Hur ska jag packa?

Kategori: Allmänt

Godmorgon, hur står det till? Jag har drömt jättehärligt inatt så jag har faktiskt vaknat på rätt sida, väldigt ont i halsen dock =/ hoppas det går över så att det inte är svininfluensan som härjar i kroppen :)
Jag har typ panik för vad jag ska packa.. hur packar man ner sovsaker och ända håller det smidigt? :P jag vet inte alls faktiskt.. ^^ De kommer skrattas åt mig när jag kommer sen säkert :( :P haha..
Nu ska jag hoppa in i duschen.. herrå :)

Kommentarer

  • Sazzo säger:

    Om det är svininfluensan kommer du helt pang plötsligt få superont i kroppen, massa feber och inte klara av att gå upp ur sängen.. Så känns de inte så så är det nog lugna puckar, "bara" en förskylning på G.

    2009-11-19 | 10:05:24
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jaha okej, men då är det nog ingen fara.. orkar inte gå upp ur sängen typ men de är nog mer att jag är allmänt trött ^^

    2009-11-19 | 10:29:23

Kommentera inlägget här: