Snickarpartyt

Nu fick jag skämmas..

Kategori: Allmänt

Nej kanske inte, men mormor ringde.. jag har ju tänkt ringa dom flera dar nu och tacka för pengarna och få lite uppdatering vad som händer där i storstan.. ^^ :P men hela veckan har vart ovanligt full så det har inte blivit av.. =/ men ja, nu har jag pratat med mormor iallafall..träffar mormor och morfar nästa helg också då jag åker till mamma..måste leta födelsedagspresent till Jennie i veckan med.. =/ fan.. det får nog bli imorgon faktiskt.. förhoppningsvis kan nästa vecka gå fort den med :)
Det är ju födelsedagarnas vecka ..tisdag onsdag och söndag.. shit är alla födda i november eller? :D

Kommentarer

  • Födelsedagsbarnet säger:

    Nee alla fyller inte år i november.. Bara de bästa..! ;)



    Du behöver inte ha någon present till mig. Jag blir superglad bara du kommer till mamma! :)

    2009-11-23 | 16:15:11

Kommentera inlägget här: