Snickarpartyt

Nystart

Kategori: Allmänt

Skål och välkommen! ehm ja..!
Sitter här och luktar kille, om det beror på att jag vart hemma hos Johan eller att han smetade typ deo på min kind tidigare vet jag inte.. ^^
Har fått i mig mat och känner mig som en början på en ny person, visserligen med en aning oro kvar i bakhuvudet.. allt som sägs/skrivs kan inte försvinna bara sådär..
Igår iaf åkte jag till Falun för att träffa Johan, fick en del förklarat och det ser ut att ljusna :) <3 Har jag fel så älskling kontakta mig genast! :O

Imorse vaknade jag av min telefon, som aldrig annars är aktiv! men sms och ett samtal från Borlänge energi.. suck, låg kvar till nånstans mellan 2 och 3 eller vad det var, mysigt dock :)
Sen var vi upp och fixade iordning oss och drog ner för att hämta bilen, han lämnade mig vid bussen så åkte jag hem, sitter här nu och ska läsa igenom och fixa lite med en projektuppgift.. orkar inte men det lär göras.. passar bra när det är jobbkväll för många idag.. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: