Snickarpartyt

Salatur

Kategori: Allmänt

Vad jag har blivit dålig på att blogga =/ Jag känner mig så trött hela tiden.. förstår inte är jag så klen att jag inte klarar av flera sena nätter i rad? (A)
Idag har jag iofs inte haft mycket tid sen jag slutade skolan.. pappa mötte mig utanför så vi drog mot sala på en gång.. vi som redan hade lite knapert om tid fick oss inte lugnare nerver av att vägen var avstängd en bit nedanför avesta så trafiken leddes om via salbohed.. dvs genom skogen på en liten krokig väg :P Kändes som den var typ 10 mil längre eller nåt ^^
men vi kom fram iaf, några minuter sena men inga problem :) när han väl fick komma in så fick jag sitta och vänta typ en timme på honom.. vet inte hur många ggr jag såg reklamen och alla filmtrailers som visades på tvn i väntrummet :D hihi..
Efter det så hämtade vi ut mitt körkort.. vart till och med värre än jag väntat mig.. men skit samma :) skönt som fan att ha kortet nu :D :D :D:D:D:D::D:D nu ska jag inte bli av med det bara (A)

Vi stannade på vägen och åt mat.. fick bli sallad för oss båda.. pappa åt ost och skinksallad och jag tog en kycklingsallad med champinjoner.. åååh maaaaj gaaaad den var god! :O :) och nu är jag rund och trind igen..

Hemma kollade vi på Ullared..haha sjuka människor :) Somnade tyvärr sista kvarten eller något =/ som sagt känner mig så trött! Men nu ska jag pressa mig på krafter och skriva om kommuner, vi hörs hörrni hare bra :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Det är roligt bär du bloggar =) du får ta och sova i natt det gör inget om du inte bli klar, vi gör det tillsammans isf =)

    2009-11-23 | 22:04:37
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Elisa säger:

    Det är roligt bär du bloggar =) du får ta och sova i natt det gör inget om du inte bli klar, vi gör det tillsammans isf =)

    2009-11-23 | 22:05:10
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jag får blogga mera då;) hehe.. men jag e nog klar med de tre kommunerna jag hade iaf.. men vi letar upp snubben imorgon och ser hur det passar ihop:)

    2009-11-23 | 23:01:03

Kommentera inlägget här: