Snickarpartyt

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hola hola.. Blev inge mer bloggande igår, blev bestämt sent att jag skulle till Falun och sova hos älskling, så blev hastigt att dra iväg.. :) Jag vet att jag alltid säger det men mysigt mysigt :D <3
Idag sov jag lite för länge så fick stressa tillbaka till Borlänge för att träffa Elisa i skolan kl 12.. vi gjorde grovskissen till projektuppgiften och efter det gick vi till donken och käka mat.. Hon hade stämt träff med Eve och Elin och jag fick följa med dom runt på kupolen efteråt :) mycket trevligt!
Sen kom pappa och hämtade mig så vi skulle ut och köra lite bil.. blev av med körkortet både en och två gånger om man ska se det så ;) hehe... :D herregud..
Vi åkte runt lite överallt tvärs över stan och till och med till Dala Airport.. har aldrig vart där förut så jag blev värsta impad :O nej kanske inte riktigt haha men kul att se nya ställen :) Det står ju trotsallt dala airport på bussen jag åker flera gånger om dan ;)

Nu ska jag titta på tvn .. hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: