Snickarpartyt

Åh nej!

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen, precis som jag inte skulle vara! :O Helt otroligt.. eller nä, det är ganska typiskt mig, skulle kolla om den andra gruppen var med oss imorgon men som tur är så är det bara mkv :) blir lite mindre pinsamt då (A) Jag känner nu när jag läst igenom projektet att nej nej ångest! Inte bra skrivet alls, fy Nina! Så jag lär typ hitta på andra sätt att formulera mig imorgon :S aja.. skit samma..kursen verkar inte kretsa runt det här projektet ändå..
Intelligenta hem är det som gäller för er som inte vet :P
Nu ska jag antingen hoppa in i duschen eller börja läsa i boken.. vet inte vad som e mest viktigt just nu, båda lär ju göras inom några timmar så ... ^^ vad är jag på , kapitel 4 tror jag, av 15 :O Ska hinna gå igenom allt det på en vecka.. mamma mia! det hör ni ju redan nu att det inte kommer att gå, speciellt inte när de 5 sista kapitlen inte ens är igenomlästa.. fan då.. jävla körkortsteori! kunde ha vart klar och godkänd nu om det inte vore för det! bläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här: