Snickarpartyt

Allt klär en skönhet..

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma i Borlänge igen, är eran första gissning att jag har vart i Falun hos Johan? Alldeles riktigt isåfall ;D hihi ..
Mycket mysigt :) Han fick bland annat för sig att rätta till sin lugg, eller ja en liten tofs som tydligen var för tjock, så fram med rakmaskinen men det vart lite för mycket så vi fick ta ett varv runt hela huvudet.. ^^
Blev ganska kort men tur att allt klär en skönhet ;) Och inget misspryder en ful som Johan brukar säga då <3 haha!
Jag har aldrig gjort nå sådant förut iallafall så jag lovar inte att resultatet blev bra på det jag gjorde (A)

På bussen hem höll jag seriöst på att kräkas! Tjejen framför luktade som en hel askkopp, så himla äckligt!
Nu ska jag titta lite på tv och ta mig igenom resten av kapitlet i informatiksboken.. kul, nej!


Kommentarer

  • Johan säger:

    jag älskar dig så oerhört så de inte går att beskriva med ord..

    dina andetag din skönhet ditt allt!..

    du är alldeles perfekt nina och de vet du!..

    De finns 10 namn på min topp tio lista..

    Och du fyller ut hela listan..

    Jag älskar dig ..

    2009-10-20 | 00:47:21

Kommentera inlägget här: