Snickarpartyt

Bank och varm choklad

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan!
Jag överlevde skoldagen idag igen:O haha som att jag inte skulle göra det :) Det var faktiskt helt okej idag, inte så tankekrävande.. Artificiell intelligens (om det är så det stavas)
Efter skolan när vi kom ut i kylan kände Elisa och jag starkt behov av varm choklad från waynes :D så vi gick dit och drack de och käka morotskaka :)
Elisa följde även med mig till banken, fy satan vad jag hatar banker! ändå gick det ju bra så.. nu beställde hon en sån dosa till mig så att jag kan komma in på båda datorerna och bytte min e-legitimation till den här datorn, känns ganska friande faktiskt att ha det på datorn som man alltid har med sig typ.. bara för det lägger den väl av eller så^^

Vi funderar på att börja på friskis! :D det vore bra om hon kunde pressa mig lite så att jag blir lite nyttigare hehe..nu när jag ändå räknas som ungdom är det ju inte särskilt dyrt heller .. :)

Tänk va härligt om man tränar och kan få äta/dricka sånt här med gott samvete ;)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja dagen blev rätt trevlig : Ja har du sett priserna ? :) Det var ju tom billigare än det jag sa, nästan värt att ta helårskort faktiskt =) 700 helårs och 550 terminskort =) Det var bara jympa :) med jympa och gym kostade det 1100 kr för termin och 1700 för helår =) Vi får ta och sätta igång tycker jag ! :D

    2009-10-13 | 14:42:26
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Men hur blir det med helår om vi läser i falun nästa termin då? :P

    2009-10-13 | 15:41:51
  • Elisa säger:

    Hahaha ja då tar man sig väl ifrån man slutat en buss in hit till stan och går till friskis =) Det blir väl inte så stor skillnad eller ?=) För jag funderar, när det heter terminskort så köper man ju bara för en termin, lite onödigt att betala 550 spänn för typ två månader? xD

    2009-10-13 | 15:56:27
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Sazzo säger:

    Friskis är jättekul tycker jag ^^ går ju på friskis gymmet i västerås och det är jätteskönt faktiskt :P som du sa känns de iaf som att man är lite nyttigare än vanligt :) det enda negativa ( om de nu är de ) är att de iaf på mitt gym finns en heel del snygga killar som tränar..så man känner ju lite att man måste vara lite fin ^^ men de går över ;) de svettas ju också liksom:P

    2009-10-13 | 16:43:06
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Elisa: Ja jo det är sant.. plus att om vi är uppe på lugnet går ju bussarna ju ändå typ dit :) känns nog mer värt som sagt att ta helår då



    Sazzo: Hahahaa! Men du ser alltid snygg ut så de vill nog vara snygga för dig ;) hihi :D

    verkar väldigt kul :)

    2009-10-13 | 16:49:46
  • Elisa säger:

    Ja det är ju inte stor skillnad i pris eller så så känns mer värt än att betala 550 för att gå två månader när man kan gå tolv månader och bara betala 700, ganska stor skillnad =)

    2009-10-13 | 17:14:11
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • nina säger:

    skapligt stor skillnad :O vi slår till på de när vi får pengar ;)

    2009-10-13 | 17:33:54
  • Elisa säger:

    Bra då är det bestämt :D

    2009-10-13 | 20:03:59
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: