Snickarpartyt

Dagens fail!

Kategori: Allmänt

Nina bakom ratten! Ja vad ska man säga, känns som att jag bara blir sämre och sämre på att köra bil.. trött på det här nu, nu ska jag bara kämpa kämpa kämpa! min chans kommer om ett par veckor^^

Och nyss ringde det på dörren, sån person som har sjukt barn och vill sälja bilder som de ritat.. ska man tro på dem? Är säkert synd om dom, men jag vet inte.. hm jag har ändå inga kontanter hemma så jag kan ju inte direkt komma med "tar ni kort" hahaha.. fel det skulle bli.. tänk om jag har förstört hans hjärtsjuka dotters liv nu!? :O :/

Kommentarer

  • Sazzo säger:

    Det går alltid upp och ner i prestationen när man kör..ibland är man tillbaka på nybörjar nivå igen :O De bara blir så..:) Fortsätt kör bara så kommer du över tröskeln och kör jättebra sen :D Ja håller alla mina tummar ja har och ska ragga upp några fler också på att du klarar din chans :D

    2009-10-02 | 10:44:54
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: