Snickarpartyt

Det där kunde ha gått illa! version 2

Kategori: Allmänt

Nä men återigen så går nåt snett..som det brukar ibland,..men jag sitter och äter och helt plötsligt ilar det som tusan och jag känner att jag biter i nåt hårt! :O tankarna går direkt till att jag har bitit av min tand och måste direkt till tandläkaren.. men känner efter och det känns inte som det och det gör inte ont.. hm så hittar jag nån vit liten bit i maten (spottade naturligtivs ut den) tror att det är tanden först men nej den är för vit för det;) och brun på baksidan.. vette fan vad det är faktiskt :O om det är porslin av nåt slag kanske.. hm har jag nåt trasigt i skåpet kanske.. ska kolla efter på en gång!

Men nina mår bra så oroa er inte ;) hehe

Kommentarer

  • Elisa säger:

    vilken tur det gick bra :O men usch vad äckligt :O ;D

    2009-10-06 | 19:32:36
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • nina säger:

    ja lite småmotbjudande

    2009-10-06 | 19:40:24

Kommentera inlägget här: