Snickarpartyt

Fredag och lasergame

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering, I know.. men skolan igår iaf.. vi fick ihop projektarbetet så nu är det inlämnat.. ska bara läras in till redovisningen..
Sen var jag med Johan resten av dagen, han följde med mig hem och somnade ^^ sen åkte vi med pappa och handlade innan vi åkte till Falun hem till Johan.. käkade mat och tittade på tv..

Idag åkte jag tillbaka till Borlänge runt 11.. de andra mötte upp mig och sen åkte vi och spelade lasergame :) Var roligt med fler personer faktiskt och ha lite större lag.. även kul med killar som man kan spöa ;D hihi.. fick mest poäng 2 av 4 gånger.. på de andra två spelen kom jag tvåa och trea.. :)
Kul att träffa gänget igen iaf :D

Nu är jag hemma och håller på att dö av trötthet..eller somna snarare.. hinner inte med det, får se om jag orkar följa med Johan ikväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: