Snickarpartyt

=/

Kategori: Allmänt

Jaha, ja det här kan man väl nästan kalla det första större grälet..fy fan vad det tar på krafterna, gör ont i varenda muskel i kroppen! Och allt grundar sig egentligen i att vi tolkar saker fel och vrider ord till konstiga vinklar..galet egentligen och min reaktion var då inte den bästa.. =/ hm men ja.. förlåt älskling iaf <3 hoppas du vill leva med mig ändå..

Jag tror inte på gud men nästan som att nån högre makt ville det så hittade jag nyss en av johans tröjor i min packning, vet inte hur den hamnat där, säkert från när vi var hos mamma.. men den luktar som han och det är underbart! Jag saknar dig Johan Belin!! <3<3

Kommentarer

  • johan säger:

    Älskar dig med baby<3

    2009-10-10 | 19:23:08
  • Elisa säger:

    Det ordnar sig nog =) <3 Det hoppas jag =)

    2009-10-10 | 21:25:05
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: