Snickarpartyt

Går det snett lägger jag ner bloggen

Kategori: Allmänt

Shit nu kommer jag nästan garanterat drömma om trafikregler inatt ..^^ känns dock som att jag inte lärt mig någonting och hittar inget samband i nåt :( håll alla tummar ni kan för mig på torsdag är ni snälla! Klarar jag inte de lägger jag ner bloggen typ.. eller nåt..
men älskling är snäll och hjälper iaf :) tack <3

Nu hade jag tänkt att sova iallafall, ska upp rätt tidigt imorgon eftersom jag ska köra, hoppas jag slipper lika mkt skäll som jag fick sist (A) Oops igen.. haha.. men vi hörs imorgon :) Nattinatti!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag ska hålla tummarna på torsdag och fredag :D <3 Jag tror du kommer klara det :D



    2009-10-14 | 00:27:57
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: