Snickarpartyt

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Som ni kanske märkte, vad vet jag så försvann jag ganska hastigt igår.. ^^ eller nä.. men Johan kom och hämtade mig när han var klar på intervjun, sen åkte vi så han fick lite mat i sig och sen vidare till Falun..
Vi gjorde inte så mycket igår faktiskt, somnade när vi kom dit (A) och som vanligt lyckas pappa alltid ringa när jag sover och han tror såklart inte på mig.. nä då ska allt förstoras väldigt mycket :P
När vi fått lite mer energi åkte vi och handlade, hämta pizza och lite så.. Resten av kvällen spenderades framför tvn och film..trevligt trevligt..

Idag nu på morgonen åkte jag hem rätt tidigt, älskling ska vara flytthjälp och de är inte världsbäst busskommunikationer på helgerna så jag åkte till Borlänge direkt.. Kallt och regnigt men jag kände för att vara duktig och gå hem istället för att ta bussen, hade såklart glömt vantar så var lite småkallt men men :) kom ju hem helskinnad eller hur!
Det man har lärt sig är också att bilar mår inte bra av för mycket olja i motorn, men hur vet man innan man testat! hehe.. Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: