Snickarpartyt

Jag lever!

Kategori: Allmänt

Jag lever, jag har bara inte suttit vid datorn ^^ Jag har levt i Falun de senaste dagarna :) Jag orkar inte ta upp allt som gjorts så ni får helt enkelt nöja er ändå :P Umgåtts, myst och massa film exempelvis.. som transformers, da vinci koden, änglar och demoner, we are marshall.. jaa.. you know.. :D massor av göttans :)

Men nu var jag tvungen att åka hem igen, eller ja till Borlänge, för Johan älskling fick jobb så han skulle iväg på introduktion ..
jag har laddat med socker för jag har planerat att vara uppe länge länge med världens roligaste bok! Nej knappast men ligger sjukt efter i tidsschemat, har typ halva boken att bara läsa igenom sen ska det börjas läras in också.. fy fan!
Får se hur det går, om jag hinner med göteborg nästa helg.. men det tar vi senare i veckan då jag märker hur jag ligger till tidsmässigt.. det här ska gå!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Haha bra att veta =) Låter mysigt iaf =) Lycka till med plugget! =)

    2009-10-26 | 18:46:37
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: