Snickarpartyt

Kanelbullens dag och Twilight

Kategori: Allmänt

Nu är Nina tillbaka i dalarna igen! Helgen har gått så himla snabbt :O i fredags innan vi åkte till sthlm så var vi ner på stan, johan skulle äta lite mat och prata med sandra..
Jag fixade lite gott till tågresan också :) hehe.. tågresan gick dock ganska långsamt, satt och pluggade största delen av vägen..
Blev inte så mycket mer gjort den dagen.. käka mat och tittade på idol.. sen slocknade vi ganska snabbt ^^

I lördags var Johan och jag in till stan på dagen, lullade runt lite.. rätt kyligt men mysigt ändå :) <3
Mormor morfar och mamma hämtade upp oss i tumba igen eftersom det börjat regna så vi var hem och åt mat och sen efter de gick vi upp till mormor och morfar.. fick uppdrag att fixa kanalerna på hans Tv och vhs :S :P gick la sådär med videon.. kom aldrig riktigt på rätt lösning.. skyller på instruktionsboken ;)
Fika som alltid :P Med alla dess 7 sorter typ haha och snacka ett tag, var rätt längesen jag träffa dem så det var kul :) Även om det kanske inte var särskilt roligt för Johan kanske (A)

Idag däremot har det inte blivit mycket gjort.. drömde askonstigt igen om nån ond odödlig katt haha! började titta på twilight.. men kände att jag hellre följde med mamma och köpte kanelbullar ^^ ett måste idag på kanelbullens dag ju! (A) snälla döda mig inte för att jag inte blev fascinerad av filmen..
Tågresan hem gick ändå rätt snabbt, satt och läste tidning ^^ haha.. Nu iaf så är jag hemma igen och tänkte fortsätta titta på twilight, inte lika mycket som distraherar mig nu så kanske kommer lättare in i den :) ger den ett till försök ;)

Hörs senare eller imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: