Snickarpartyt

Kanye West vs Kent

Kategori: Allmänt

Nu har jag aktiverat kontot på spotify som jag fick med när jag köpte hörlurarna till mp3n :) Som jag har saknat riktig musik, att kunna få spela det jag vill! :D när jag vill.. ist för att vänta på att de ska komma på radion eller nåt.. dock så har jag fastnat framför alla gamla sköna kent-spår :O ni som känt mig länge kanske kommer ihåg min kent-period för ett antal år sen :O :D får världens nostalgikänslor och jag kan fortfarande alla texter.. (A) en del av er skäms för mig nu ;) ska försöka att inte fastna i samma spår igen haha! eller ska jag lämna hiphopen och gå tillbaka till att bli kentare? ;D^^

Kommentarer

  • Johan säger:

    Släng kent i en stor hög tillsammans med alla dem andra förbannade skit banden !och tänd eld på dem!

    2009-10-06 | 23:16:01
  • Nina säger:

    hahahahaha men så du säger! :O <3

    2009-10-06 | 23:19:16

Kommentera inlägget här: