Snickarpartyt

shit shit shit!

Kategori: Allmänt

Är det redan torsdag? :O Åh nej ångest.. vet inte när jag var så här nervös sist :S Det här som jag har skjutit framför mig alltför länge nu.. shit shit shit shit men det flummiga är att det jag är mest nervös för är hur jag ska göra när jag kommer dit :P Vart ska jag gå, vad ska jag göra? ^^ Hatar att komma till ställen där jag aldrig vart förut! BLÄÄ finns inte mkt värre.. men de positiva är att jag iaf inte känner särskilt många i Falun så om jag gör fel så kanske ingen känner igen mig (A)
Sazzo rekommenderade mig att äta en banan för att lugna ner mig, hm ja just nu ser det ut som att jag inte kommer hinna få tag på nån banan, neej! Nu kommer det ju aldrig gå!!
Efter provet ska jag till skolan, fixa med projektarbetet..antingen kommer jag vara på pisshumör eller ha satans huvudvärk när spänningen släpper.. bra dag? Vi får väl se...

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja det okända är något man ofta fruktar, jag hatar också att gå dit jag inte vet vad jag ska, Men det kommer ordna sig för dig! =) Det vet jag ! =) Du kommer lyckas med det här! =)

    2009-10-15 | 08:14:35
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Sazzo säger:

    Wohooo wohooo!! :D

    2009-10-15 | 14:16:51
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • nina säger:

    :D ja de är läskigt, men det brukar gå bra, som idag :)

    Woooooooooohooooooooweeeeeee :Dhåll tummarna för mig imorgon ;)

    2009-10-15 | 21:25:24

Kommentera inlägget här: