Snickarpartyt

torsdag

Kategori: Allmänt

Dåligt med uppdatering idag, yes i know.. men jag åkte tidigt från Falun imorse.. eller så himla tidigt var det väl inte.. men hade iaf körtid kl 8, den gick inge bra alls faktiskt.. ^^ Men men, i skolan hade vi lab och grejade i access, det gick för en gångs skull bra och hann med till och med VG-uppgiften inom tidsramen :D dvs innan vi slutade .. annars brukar man få sitta kvar typ en halvtimme efter bara för att bli klar med G-uppgiften hehe..
På lunchen gick jag och Elisa till kupolen, käka lunch och sniffade parfymer på kicks.. Hann även med en timmes föreläsning i skolan innan jag tröttnade och gick hemåt, vi fick lära oss bla. hur färger/ljus osv kan lura ögat.. rätt häftigt :O

Men ja, hem och packade så snabbt jag kunde och började med disken för att hinna nånstans innan Johan kom förbi :) Han skulle hämta sin mamma i Borlänge och jag ville träffa honom innan jag åker hem till möklinta <3 För det blev lite hastigt, fick reda på att pappa e ledig imorgon så jag lär åka hem till byn redan idag.. så nu sitter jag och väntar på att han ska sluta jobbet och komma och hämta mig.. vet inte alls hur jag ska få med mig all packning! har massa tvätt med mig hem (A)

Hörs senare! ciaaao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: