Snickarpartyt

Tvättäkta pluggis

Kategori: Allmänt

Jag sov nog lite för bra inatt/imorse.. tydligen har jag stängt av väckningen eller allmänt inte vaknat av den för jag vaknade kl.09.05..Skolan började vid 10, tänkte skippa den helt först men så tänkte jag att jag har ju inget bättre för mig så jag skynda upp och stressa mig igenom allt på 10 minuter för att hinna med 09.20 bussen till skolan :P Bra en tvättäkta pluggis gör sånt ;)
I skolan hade vi föreläsning om affärssystem och ehandel.. så himla tråkigt så där ångrade jag mig en smula att jag tog mig upp ur sängen över huvud taget ;)

Efter det så fixade Elisa och jag med kurspaketet till nästa termin, skönt att ha det avklarat!
Nu sitter jag hemma igen och har nyss fått i mig lite mat.. hann ju inte äta imorse^^ så om en timme ungefär ska jag ner på stan till trafikskolan.. testkörning idag, omg! Kör bra nu Nina! Så slipper jag massa lektioner till innan uppkörningen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: