Snickarpartyt

Vilken dag!

Kategori: Allmänt

Jaha jag kanske borde berätta nåt om dagen, som faktiskt har vart rätt fullbokad ^^ tog mig iväg till falun och det var bland det läskigaste jag gjort!:O men jag klarade det! :D weeho! Tack till alla grattis :) Alla e så snälla.. ändå har jag inte tagit körkortet än ;)
Hoppas att turen sitter i imorgon.. kanske det får bli en banan då ;) hehe..
När jag kom tillbaka till Borlänge så satt Elisa Hero och jag och sammanställde vårt projektarbete så gott vi kunde..eller samanstäla som jag stavade dokumentet hahah! Fail!
Seglade även ut ett tag och satt mest och snackade och letade halloweenkostymer :D hihi.. jag vill klä ut mig till Hello kitty!

Efter vi blev klara för dagen, typ vid 5 så åkte jag in till Falun för att träffa Johan :) mysmys <3 saknar honom, men vi kommer ju att träffas imorgon hihi så överlev! ;)^^
När jag skulle hem så åkte bussen ifrån mig :( Den bara vände och åkte.. så jag gick ner på stan istället, trots mitt dåliga lokalsinne som föresten är ännu sämre i mörker!  så kom jag ner på stan, Jonas ringde på vägen så det gick rätt snabbt.. "ingenting att göra här" Nää inte konstigt när man bor i Möklinta ;D haha!

Nu när jag vart hemma så har jag tagit tag i städningen, önskar jag bodde i hus så jag kunde dammsuga också, stort behov till det! men nu på första gången på länge så ser man golvet och bord.. :D kanske är det sant att man mår bättre när det är rent runt en.. jag tror det!
Nu är det nog bäst att jag kryper ner i sängen och försöker sova, ska upp väldigt tidigt imorgon! Godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: