Snickarpartyt

Jävla Illustrator!

Kategori: Allmänt

Inte mycket som känts bra idag! I skolan hängde jag väl med någolunda på det hon gick igenom, trodde jag! Efter genomgången satt jag och Elisa kvar en stund och skulle börja med våran uppgift att kopiera en telefon i Illustrator.. den studen blev tillslut 1½ timme och ingenting fick jag gjort! Fattar verkligen nada och allt känns värdelöst! Så det förstörde min dag tillsammans med att jag inte orkar plugga mer.. jag har inte tid eller ork till mer av det nu!
När vi kom ifrån skolan åkte jag till Falun och hem till Johan, finally bara kunna slappna av och bara vara :) Så det var det trevligaste i min dag kan jag ju meddela :) <3 Gick på nån slags slutenergi eller liknande ett tag så vart dock ganska dryg tror jag (A)

Nu ikväll har jag försökt plugga, har inte gått nå bra alls =/ har kommit typ 2 sidor längre ..,. inte mkt .. Snart kommer pappa, som ska sova här så det är väl lika bra att jag pumpar madrassen på en gång, kanske somnar där själv :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: