Snickarpartyt

Några rader om lycka

Kategori: Allmänt

Jag somnade ett tag.. hörde telefonen ett antal ggr då sms ramlade in men ignorerade det..orkar inte nu magen gör ont!
Men tillslut så tog jag mig för och då har jag fått flera sms av sazzo om att vi ska ut och shoppa och Johanna undrar om jag hört nyheten! :O Whaaat jag blev nästan orolig (A)

Men det var ju världens härligaste nyhet! :) Är så glad för er, grattis! <3

Samtidigt med mina humörsvängningar just nu så tänker jag på allt runtomkring, tänk vad stort! vad blir annorlunda?
Är jag verkligen så gammal, inte gammal men så vuxen? när det gäller ens närmsta kommer det nära inpå en och funderingar startar vad jag har åstadkommit egentligen.. med mitt humör just då tänker jag att det är ju ingenting, bara kämpar med saker som inte ens går bra och tänker på alla som e långt borta och alla jag förlorat..är jag utanför?
tårarna sprutar och jag kan inte sluta grina..Sen helt plötsligt vänder allting och jag ser på det helt omvänt! ett par mil bort finns världens underbaraste kille för mig, nån egen att bilda en framtid med <3 Det känns så himla bra just nu! och mina underbara vänner som finns där <3 de som verkligen ställer upp för mig om det är nåt..Och även om det är kämpigt så har jag ändå möjligheter i livet, jag är lyckligt lottad med allt just nu helt enkelt för att göra allt kort! jag kan fortfarande inte sluta grina.. men nu är jag lycklig!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Glad du är lycklig :D:D:D

    2009-09-29 | 14:05:04
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Sazzo säger:

    aaaw :D Vad glad jag blir att du är lycklig:D Du verkar lycklig och det har gjort mig jätteglad de senaste veckorna :D Vilken tur du har som har Johan :D Jag vet att man börjar tänka en massa just nu :O Det är inte klokt hur snabbt tiden går :) Snart är vi där allihopa :D haha

    2009-09-29 | 16:56:59
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Ralf säger:

    Och jag älskar dig Nina Johansson. Haha!

    2009-09-29 | 17:48:45
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: