Snickarpartyt

Ett litet hej

Kategori: Allmänt

Ett litet hej ifrån Västkusten, Anneberg :) vi kom iväg tidigt imorse faktiskt, haha brukar bli att man kommer iväg typ en halvtimme senare än vad man planerar men näni idag var vi i tid ;) haha.. Jag körde för första gången hela vägen! skapligt trött :P tycker fortfarande inte om att köra bil.. oh no! Kan väl inte säga att jag har gjort så mycket mer ikväll/idag.. suttit och pratat.. tittat på One tree hill, Top Model och en del av kändisjungeln :P det ena värre än det andra ;) haha.. :D Jennie och Jocke har vart här ikväll :D Weee alltid kul! :)

Ganska skönt så här ändå att kunna ha internet men känner hela tiden pressen att det kommer kosta :O ^^

Nu ska jag nog krypa ner under täcket .. titta på tv lr något innan jag ska sova
Jag saknar Johan! :( <3 När jag kommer hem sen ska vi mysa ;D

Kommentarer

  • johan säger:

    saknar dig med älskling :( <3

    2009-09-14 | 12:17:42
  • Sazzo säger:

    :O!! Det där är något du inte berättat för mig:O Nins!! :P Du håller massa hemlisar för mig..:P fyy hahaha berätta berätta berätta:D

    (Btw så drömde jag om dig och johanna och lovisa..vi gick runt på en bondgård och sen helt plötsligt skulle Jesper Melin spruta in en spruta i min ryggrad..:P de sved haha)

    2009-09-15 | 08:27:48
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    vad har jag missat? :O jag har nog inte berättat mindre för dig än nån annan.. men du ska få veta detaljer nån dag.. ;)



    Hahaha vilken flumdröm :D jag vill träffas snart! saknar er :(

    2009-09-15 | 12:51:23

Kommentera inlägget här: