Snickarpartyt

Flitig

Kategori: Allmänt

Idag är jag uppe tidigt! Ingen skola idag, men eftersom jag roade mig med annat igår så får jag lov att börja plugga idag.. hm inte särskilt roligt.. Internet funkade iaf inte! trist! finns ett par anledningar som kan vara orsaken, ska lösa upp det idag äre tänkt :)
Klockan är 8 och jag har redan hunnit med att göra rent i köket :O Betyder det här att resten av dagen går jättesegt lr vad istället då? ^^ har ju några rum kvar tänkte jag säga men det var väl att ta i.. men resten av lägenheten ska städas den med :P

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja jag har städat mitt rum idag, och dammat i huset och nu är det dags för dammsugning av hela huset hehe ;D Så vi är båda duktiga idag ;D

    2009-09-03 | 18:27:06
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: